Bezoekers willen graag weten met wie de te maken hebben of met wie ze zaken doen.
De statistieken wisselen enigszins, maar bronnen vermelden dat 73% van de consumenten sneller geneigd is om te kopen van een bedrijf met een ‘Over ons' pagina dan een website zonder zo'n pagina.
Dus ik hoop dat je er al eentje hebt. 🙂
Maar wat zet je dan op de ‘Over ons' pagina?
Hier komt ie:
Begin met een korte, pakkende introductie waarin je jezelf voorstelt:
Laat je persoonlijkheid zien en geef een indruk van wie je bent. Maak ook een paar goede foto’s van jezelf om het nog persoonlijker te maken
Vertel je verhaal:
Hoe ben je begonnen? Wat heeft je geïnspireerd om te doen wat je doet? Dit maakt je menselijk en herkenbaar. Probeer hier hetzelfde verhaal te vertellen wat je doelgroep meemaakt, zodat ze zich hierin herkennen. Kom daarna met jouw oplossing. Ja, ook op je over ons pagina kun je prima je aanbod doen.
Beschrijf je ervaring en expertise:
Welke specifieke kennis en vaardigheden breng je mee? Wat maakt jou de expert in jouw vakgebied? Wat maakt jou uniek en waarom kiezen mensen voor jou?
Deel je missie en waarden:
Wat drijft je? Wat zijn je kernwaarden?
Deel succesverhalen of testimonials van tevreden klanten:
Dit geeft sociale bewijskracht en laat potentiële klanten zien wat ze kunnen verwachten.
Eindig met een duidelijke call to action:
Nodig bezoekers uit om contact met je op te nemen, een afspraak te maken.
Ik hoop je ook met weer met dit artikel te hebben geïnspireerd!
PS. wil je jouw complete website goed inrichten? Check dan mijn WordPress cursus eens. Hier help ik je van a-tot-z naar een goede en degelijke website.
Met mijn 24/7 ondersteuning!


